Компанія «СТАРЛАЙТ ПРОДАКШН» від медіахолдингу StarLight Media виграла конкурс на створення шоу Нацвідбору на «Євробачення-2025». Фінал конкурсу відбудеться у лютому 2025 року. Про це повідомляє телеканал Суспільне, який організовує та транслює конкурс в Україні.
— Акціонерне товариство «Національна громадська телерадіокомпанія України» повідомляє, що Комісією мистецького конкурсу на виробництво аудіальних та аудіовізуальних творів (контенту) для реалізації творчого проєкту «Пісенний конкурс «Євробачення — 2025» прийнято рішення про визначення переможцем конкурсу ТОВ «СТАРЛАЙТ ПРОДАКШН» на сайті.
З 2011-го до 2014 року відкритий телевізійний відбір для «Суспільного» створювала «Студія Савіка Шустера», а с 2016-го проєкт створювався спільно з телеканалом СТБ (StarLight Media). У 2022-му та 2023 роках «Суспільне» організувало Нацвідбір власними силами, змінивши звичний формат. Замість двох півфіналів та фіналу глядачам показували лише фінал. У 2024-му над виробництвом національного конкурсу працював «1+1 Продакшн».
Leave a Reply